Dag 30

Ett sista ögonblick

det e svårt det här me ögonblick men jag får väl ta då jag fick beskedet att jag hade fått lägenheten hehe :P kanske inte det roligaste ögonblicket men men.. jag satte ju in en annons på blocket att jag sökte och det tog bara en dag så fick jag ett mail om en lägenhet på kvarnberget i Karlstad och att jag skulle få komma dit och kolla så va där efter några dar efter jag hade fått mailet och han killen och hon som bodde där nu va jätte snälla och han bara -vill du ha den så får du den. hehe jag blev såå glad och att det gick så snabbt och enkelt som det gjorde PERFEKT =) nån gång ska man väl ha tur oxå ;)..


tänkte sammanfatta denna utmaningen lite om man kan kalla det så men att ha skrivit om nån ting nytt varje dag i 30 dagar har vart riktigt roligt och man har fått ett mer sug på att börja skriva på bloggen igen ordentligt.. hoppas ni oxå har tyckt att det har vart roligt =)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0