Dalia

halli hallå =D

Mår prima idag trots utgången igår hehe :P..
Pappa körde snällt ner mig till Ellenor typ vid kl 4 sen gjorde jag mig i ordning där och kl 6 kom Malla och hämta oss så åkte vi till mallas syster =) min gamla mix fröken tydligen hon hade haft mig sa hon hehe så de viste väl vem jag va och guben hennes kommer ursprunglingen från Torrskog hehe.. vi va ett gäng på 15 st kanske, va super trevligt ett glatt gäng. kl 11 tror jag den va så körde mallas faderner oss te dalia =D fick stå i kö in haha snäll Bengtsfors försök inte hämra sthlm :P frutansvärt löjligt.. va mkt folk men jag tyckte ändå inte att jag kände så himla många ändå va mkt nytt folk och mkt yngre tror jag hehe :P fan man börjar bli gammal haha ;).. halv ett så bombhotades dalia Haha herregud säger jag bara det va välnån som hade tråkigt och ringt och hotat chefen så alla fick ju utrymma lokalen så fick stå ute och frysa för jackorna fick vi ju inte ta med oss ut :/ men vi stod inte ute så jätte länge som tur va innan vi blev insläppta igen FALSK ALARM..
Halv tre tror jag vi va hemma igen hos Ellenor, jag hade fruktansvärt ont i fötterna sen va jag skit hungrig hehe, tror jag somna som en stock me en gång när jag la mig :P.. 

vakna halv 11 imorse typ rätt pigg faktiskt, är väl lite slö men annars känner jag mig inge dålig. vi käka frukost sen satt vi och prata till pappa kom och hämta mig halv ett =) 



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0