jobbigt =(

Lunget för stormen får jag ju säga att det var igår för idag har vi vart på introduktion för delkurs 4 och det va en hel massa som ska göras fyyyyyyyyyyyyyy säger jag bara och det gör ju inte det lättare att mer än hälften av alla artiklar och böcker är på engelska hur fan ska detta gå vi har redan två artiklar nu som är på engelska som ska läsas till på torsdag :/ det märks ju att det blir svårare för varje kurs jag är glad att jag fick fortsätta men jag vette fan inte hur man ska klara av det ....
senvet jag inte om jag måste hoppaöver sälen veckan 9 =( för att vår kursansvarig verkar väldigt sträng och missar man nått seminarium måste man läsa 3 grr så mkt än vad man ska om man är med på lektionen .... HELVETE säger jag bara.. förstör mitt liv...

jag ska väl försöka i alla fall så gott jag kan så får vi se sen hur det blir :/ nu orkar jag inte tänka så mkt på detta fast man måste men jag ska ta en paus i alla fall och dra till sats och träna kl 5 så man kan tänka på annat för en stund.. Nu blir det snart käk och sen får jag väl försöka läsa PIP artikeln ......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0