lugn kväll

Efter att jag övervägt lite nu om mitt val angående hyresgästföreningen så ska jag redan säga upp mitt medlemsskap hihi.. jag kom fram till att jag fasen inte kommer ha råd 80kr låter inte mkt i månaden men det är ju en hel del mat om man tänker så sen vet jag inte om jag skulle ha nån nytta av att vara me där ändå så nee imorn ringer jag dit och säger att jag avstår.. JAG ÄR FATTIG STUNDET :P..(det borde dem förstå) jag är så less på att jag sa ja när han va här men jag kan ju nästan aldrig säga nej sen va han väääldigt övertygande :/.. jaja man lär sig av misstagen...

undrar om jag kommer kunna sova i natt nu för denna skiten :/ fan att jag inte hann ringa innan de stängde =(...

Min kväll förövrigt har vart ganska lungt jag har sutte en del me projektarbetet som vi ska bli klara med imorn så vi kan planera för redovisningen sen har jag kollat lite på tv och pratat me syrran :)

blir nog duschen nu innan man kryper ner i soffan för en TV-kväll :P..

Kram// mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0