Mån 3/1

go kväll =)

Grattis Ellenor på 23 års dagen =) måste jag ju säga här med ;)

Nu längtar jag med lite pirr i magen till imorn när jag ska till frissan, har bestämt mig för att göra något annat me håret och inte klippa mig som jag alltid brukar göra =D jag hoppas det blir snygg hihi. jag fick inspriration av dej madde =) det väser ju ut igen om man inte skulle va nöjd sen kan man ju ha mössa på sig i sånna fall men så illa får vi väl hoppas att det inte blir... Nyfikna?? hehe..

jag tänkte skaffa mig en liknande frisyr som denna =D



tror ni det kan passa mig??

Kommentarer
Postat av: Madde

Kör på.. :)

2011-01-03 @ 23:30:25
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0