Plugg dag

Halli hallå =)

idag har det vart en liten plugg dag men jag har allt hunnit med en del annat oxå men i pluggandet så har jag gjort klart uppgiften till professional skills sen har jag skrivit 1 1/2 sida till projektarbetet och sen har jag läst så jag känner mig ändå rätt duktig =D
utöver pluggandet så var jag och mamma ute och gick en tur på middan i solen sen har jag bärt in ved och nu senast så var vi hem till mormor o morfar =) så dagen har allt gått ganska fort, Syrran och Pappa ärväl påväg hem från gbg nu..

det va lite roligt förut för pappa har ju inte vart hemma idag och då fick mamma den uppgiften att lägga i pannan hehe :P.. både jag och mamma stod typ som frågetecken nere i källarn och kolla på denna panna det var inte bara att slänga in ved inte utan det va knappar och spjäll och allt möjligt som skulle tryckas och dras i hehe men till slut (tror vi) att vi fick det att funka haha frågan e bara om det brinner nu :P.. det e i alla fall varmt inne så vi fixa det nog ;)

resten av kvällen blir nog bara att slappa framför tv, nu orkar jag inte göra så mkt mer idag, får bli hyffsat tidig i säng i kväll oxå, för imorn ska jag till tandläkarn och jag ska redan va nere i bengtsfors 07.30 :/ varför det e så tidigt vet jag inte har jag aldrig vart förut men men det ska nog gå..

kram// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0