SATS

Jag och Simone va ner te sats förut och körde ett spinningpass på 30min och sen ett core pass på 30min =) det va jobbigt men det känns gött nu efteråt får jag ju säga hehe :P.. jag önskar att jag hade kort där men det tråkiga e ju att det e såå himla dyrt så jag skulle inte ha råd med det tyvärr..
innan jag gick ner te stan fick jag se att jag inte hade några gympaskor här :/ så jag fick va utan men en snäll tjej i kassan låna ut sina skor så jag hade på spinningen =) så det löste ju sig bra ändå, får inte glömma och ta med mej dem hit nästa gång jag åker hem..



Nu har jag hållt på och läst en artikel på engelska och det tar ju tid :/ har hållt på och läst och översatt ord nu i typ 3 timmar har läst lite mer än hälften pust.... plus att det e en artikel till som ska läsas :( jobbigt värre hoppas inte den är på lika många sidor..

spårlöst nu sen efter det får det nog bli sängen ;)

kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0