Snart klipp :P

Snart ska jag åka ner te bengtsfors och göra mig fin i håret hihi =) om nån timme ;)... ska blir intressant hehe ser fram imot nu att fåen ny fräch frisyr faktiskt =D

Morgonen harvart rätt seg, jag har duschat sen va rådjuren här så då slänge vi ut litemat till dem hehe :P.. annars har jag väl inte hunne med så mkt mer.

Imorn är det trettondan om nån har missat det =) och då e det disco på dalia :P ska bli super roligt det känns som det var en evighet sen jag var ute sen var det lägesen man var med Ellenor och det gänget så det ska bli riktigt trevligt och ny outfit fick jag ju mig igår på rean hehe så jag är redo för PARTY nu.. dock vet jag inte än vart vi ska va innan men det blir väl nån stans så här e det ju typ alltid man får reda på det nån timme innan kanske eller kvällen innan om man har tur hehe :P.. men det e ju lite kul me inpulser oxå =D...

det var ju solförmörkelse idag oxå nu på morronen, vad det nån som såg det?? vi såg det inte här i alla fall för det är ju så mulet ute och det e jätte tråkigt för nu blir det inte en solförmörkelse igen här i sverige tror jag det va förrän år 2120 nån ting och då levar man ju inte längre..
så det va ju lite synd att man missa det fast man kunde ju ändå ana det eftersom det var mörkare ute än vanligt förut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0