stan

blev en lite tur ner te stan förut =) va först in och fixa frimärke på pressbyrån så jag fick skickat iväg brevet,så nu e det gjort skönt hihi sen blev det att jag kika lite på rean oxå men tycker det e så rörig så det e ju nästan svårt att hitta nått bra :/ men jag köpte mig faktiskt tops och hårsnoddar för det behövde jag sen va jag även in på apoteket och köpte alvedon kan va bra att ha ifall man får akut huvvevärk.
jag va inne på scorett och kika lite oxå och det stod två tjejer där i kassan som jag aldrig har sett hmm.. undrar om det va praktikanter eller om det var några nya tillskott :P..
jag gick in te stan och tillbaka och det tog exakt 10 minuter att gå =) och nu är det ju halt och jävligt ute oxå så det kanske går ännu fortare på sommarn när det e bart på marken.. kvarnberget ligger ju på ett berg det hör man ju i namnet så man går upp för en massa trappor och kullar innan man kommer hem te mig hehe men det e bra träning :P...



sitter och mumsar i mig lite apelsinklyftor nu =) samtidigt som jag försöker plugga lite, samtidigt som jag sneglar lite på tv hehe :P..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0