terttondagsafton

Go morrn!!

Jag vakna av att det kom en pisse och hoppa på mina ben hehe sen blev det väldigt trångt i sängen så jag gick upp i stället ..
känner mig lite halvseg men jag piggnar nog snart te. idag är det ju DALIA och det kan jag bara inte missa, roligt att få se lite folk hehe :P.. blir lite förfest innan dalia oxå men jag vet inte vikken tid än haha :P.. men jag åker te Elleor innan så åker vi dit tillsammans.

det e såå tråkigt väder ute man blir ju deprierad :( och det ska väl va sånt hela dan oxå :/....

ska kanske te mormor o morfar snart och bäa in ved och lite sånt innan jag åker te bengtsfors oxå, men just nu så kanske jag skulle hoppa in i duschen så e det gjort :P..

Ha en bra dag =D
kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0