Turismtinget

Go morron =)

idag fick jag en liten sov morron men självklart när man får sova lite längre så vaknar man as tidigt men jag tvinga mig själv all ligga kvar i sängen tills kl va halv 9 i alla fall hehe :P..

idag ska jag och charlotte till CCC på turismtinget =) det är en helspäckad dag med olika föreläsningar och mingel me olika företagare i värmland (som jag fatta det) sen på kvällen är det dans och grejjer hehe men vet inte om vi ska på det men kanske :P.. allt är ju gratis =D skolan har bjutt oss på detta vi i turismprogrammet ;)
kl 13 ska vi vara där så ska möta Charlotte 12.30 på torget så går vi dit, ska bli kul att se CCC oxå eftersom det e helt slitternytt de öppna bara för några dagar sen ;)..


har just käkat frukost nu som bestod av en skål me flingor en kopp te och ett glas juice =) blir nog bara att ta det lungt nu tills jag ska knalla ner te stan =)

//Mika

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0