6 juni

Grattis sverige =D

Heeeeeej

ja vet jag e sjukt dålig på att uppdatera men ni får hålla till goda. Denna helgen som gått har i alla fall vart en utav de bättre =) Madde kom hit i fredgs eftermiddag, då blev det en promenad i mariebergsskogen och sen käka vi tacos och hade de gött kolla bland annat på BB =) På lördagen sken solen som aldrig förr så då åkte vi ut te skutberget och sola =) HELT UNDERBART låg där i 6 tmmar typ hehe sååå härligt, på eftermiddan/kvällen åkte vi på en liten tripp och hamna i skoghall o spela minigolf jag vann hehe =) kvällen blev sen lugn me film hemma och några cidrar.. på söndagn blev det en tur te IKEA där vi käka lunch och på eftermiddan cykla vi te sandgrundudden och lyssna på starboys =D

Awesome weekend =D





Nu är det bara 2 dar kvar i plugget sen är det SOMMARLOV =D ska jobba då en hel del men det ska bli så skönt att få lägga plugget bakom sej ett tag sen ska jag ju ha så PIP roligt denna sommar =D

Nu tror jag nog att det snart brakar te rejät ute börjar bli ganska svart =( kan hoppas det drar förbi men man vet ju aldrig...

kram//Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0