25 mars 2011 - shopping

Hej

Kvällen igår blev jätte lyckad =) Pete och Nina kom och hämta mig vid halv 6 sen åkte vi till Sara i skoghall =) Tycker för övrigt att skoghall är ganska mysigt hehe :P.. Sara hade en jätte fin lägenhet, lite indiskt inspirerad jätte mysigt sen hade hon två söta katter som va jätte keliga hehe ;) vi spela weii (stavar man så) snowbord spel hehe va skit svårt man fick verkigen ha balans :P sen sjöng vi singstar hehe =) halv 9 så åkte vi in te stan, skulle bowla men det va fullbokat men vi gick in på score och spela biljard istället =) va evigheter sen jag spela det men det gick hyffsat bra faktiskt förutom att jag råka tjuta ut kulan från bordet en gång hehe oops :P..  hade jätte trevligt va skoj att komma ut och göra någon ting vi drog hem typ kl 11 så det blev inte jätte sent men vi va ju inte ute för att festa heller.. bra kväll =)

Nu sitter jag här och väntar på att mor o far ska komma =) de har vart i sunne på selmaspa nu fre-lör fuskisar hehe så de ska komma hit så ska vi shoppa lite =) sen kanske jag följer med dem hem te torrskog =D..

Jag har vart ute och gått denna morron oxå, det blåser fortfarande men på en del ställen var det helt underbart i solen =) gick te maribergsskogen det sista som vanligt hehe är så fint där i alla fall så la jag mej i en sån där jätte gunga i solen guuud va skönt det var höll på att somna men när kl närma sig tio så kom det en massa barn hehe så då fick jag flytta på mej :P..

ska göra mig klar snart sen får jag nog röjja upp lite här men de är väl inte här på en timme men det går fort..

have a nice day ;) // MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0