30 mars 2011 - hemtenta fort..

Hej hej

Uuhhh säger jag bara för denna tenta :/ det va inte lite fråger och det ska skrivas en himla massa men jag har ändå vart duktig =) skrev faktiskt det mesta igår, då satt jag 5 timmar och bara skrev sen idag ar jag sutte 3 timmar typ och nu är jag i stort sett klar, har svarat på alla frågor men jag vet ju inte om ens hälfen e rätt men men det får bära el brista man kan ju hoppas på att jag lyckas skrapa ihop tillräckligt med poäng så jag får G i alla fall.. blir att kika igenom den senare och se om det e nått som jag tycker fattas annars känner mig rätt klar orkar ärligt talat inte mer :/..

Var ute och gick imorse sen satte jag mig och skrev fram te kl va 12.30 typ då tog jag en paus och diska och kolla lite på tv sen kl 14 var det tvättdags, fruktansvärt mkt tvätt nu igen hur lyckas man haha :P.. efter jag hade slängt i två maskiner så cykla jag ner te stan och lämna tebaks en bok på bibblan =) är såååå fantastiskt underbart väder ute =D lite kallt för att det blåser men annars det underbart i solen..

så här ser det ut när jag pluggar hemtenta ;)



Ne nu ska jag gå och kolla till tvätten sen ska jag se om det finns nått ställe man kan sätta sig på och götta sig lite i solen innan det blir dags att göra i ordning lite käk =)

Kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0