7 mars 2011

hellu =)

va uppe ganska tidigt och åkte me mor ner te bengtsfors så ja va jag hos läkarn 9.15 blev goda resultat idag fast min lilla förkylning så det kändes jätte bra =D sen åkte jag me Pappa hem som hade kört en skoltur, satt inne på kickis en stund sen va vi på expert och apoteket innan hemfräd och då fick vi me en passagerare me te Torrskog, hade aldrig sett killen förut men det var tydligen nån nyinflyttad så pappa viste ju vem det va, norsk va han oxå hehe :P..

sen jag kom hem så laga jag te mat och nu de senaste timmarna har jag sutte och skrivit klart pm:et te bok seminariet imorn =) så gött att det e klart nu jag hoppas det duger hehe..

Om ett par timmar åker jag te Årjäng och sen därifrån me buss te Karlstad får även sällskap te karlstad av lollo som hoppar på i Långeserud =) sen ska hon va hos mej några dagar i kd ;)..

här är en bild på mej och Ellen från black and white partyt i helgas ;)



Kram//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0