Bergvik

Hej

hemma nu efter ha vart på Bergvik en halvdag typ =) mötte Ecat i stan vid 13.30 sen åkte vi ut te Bergvik,kika i lite affärer, jag köpte inget fast att det fanns en hel del man skulle vilja ha men har ju inte råd så fick hålla fingrarna borta. vi käka på donken och sen blev det storhandling på ica maxi :)
Vart en jätte trevlig dag och sen så ringde jag ju en massa samtal till halden i morse och jaga jobb hehe ;) va lite si så där men vi ska ju dit den 6april så då hoppas jag på att få lite bättre resultat ;)...

Har vart helt underbart vår väder idag oxå =) jag e så glad att jag kan använda skinnjackan bara hehe så himla skönt i solen och nu försvinner snön rätt snabbt underbart =D

joo tog ju ut två nya lotter och jag skrapa dem nu när jag kom hem och jag vann 50kr igen hehe =) så får bli två nya lotter imorn ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0