Ilanda

Hej

står över bunkern idag är så himla slö sen orkar jag inte göra mig i ordning, vill inte missa Glee heller hehe så det ebättre att vara hemma men det hade inte vart dumt med sällskap ändå, nån som man kan tjöta med och äte gott kanske..

min tur har gått nån annanstans för de två lotterna jag bytte te mej nu var det ingen vinst på =( så nu var det roliga slut, jag som ville vinna stor vinsten hihi :P..
cykla ner te stan förut, det har smällt undan bra nu så det e nästan bart på alla ställen utom under broar och sånt så e inte riktigt cykelväder än men det kommer så smått hehe.. När ja va i stan fick jag helt plötsligt lust att åka ut te Ilanda hehe har aldrig åkt dit me buss förut men hoppa på bussen å åkte dit hehe fick ju se lite nytt sen väl vid ilanda så kika jag lite i skoaffäern där hitta ett par söta skor men jag köpte dem inte ångrar mej lite nu för de va ju inte dyra men får väl åka dit igen nån dag sen kolla jag in djuraffären oxå =) det finns så sjukt mkt roligt där ska se till och få me mor o far dit ut =)
va hemma igen vid 5 typ så då gjorde jag mej mat och sen blev jag bara så himla seg, blev skit mätt så orkar knappt röra mig hehe... 
joo förresten det blåste typ storm ute förut oxå hehe :P...

en halvtimme kvar te Glee nu =)

Kram//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0