Mån 14 mars 2011

Hej

Igår kväll kom Ellen lite efter kl 21 sen satt vi och kolla på Big Brother och efter det kolla vi på män som hatar kvinnor. bästa svenska filmen tror jag de filmerna är grymma verkligen ;)

Idag va Ellen redan upp 05.20 men jag sov typ en timme till sen åkte hon typ kvart i 7 till Grythyttan och jag drog te skolan typ halv 8, mötte charlotte och Simone där och nu har vi börjat skriva på arbetet men det e inte lätt jag önskar verkligen vi hade nått annat men nu e det försent för vi måste va klara me detta denna veckan. I morgon ska vi i alla fall på stan och intevjua folk och sen till turistbyrån sen ska vi te skolan och skriva våra resultat av det, hoppas detta snart blir gjort ska hem på torsdag kväll och det måste nästan va klart tills då hehe får se hur det går håller tummarna.

sitter och letar information nu som en tok men det e svårt och fruktansvärt tråkigt hehe :P...

Ska nog snart laga te mig mat sen ska jag ner te stan och hämta min cykel som e klar nu =) och ikväll 18.30 ska jag och Simone på Zumba =D ska bli kul hehe..



//MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0