ons 16 mars 2011

Hej

Zumban som jag och Simone var på i måndags va riktigt rolig =), kommer jag definitivt att göra fler gånger sen v vi så duktiga att vi var och träna igår med då blev det bodyjam på SATS och jätte roligt men lite svårt för alla koregrafi men kul ;)...

Igår möttes jag, charlotte och simone upp på bibblan i stan på förmiddan sen gjorde vi en massa intevjuer me folk på stan och turistbyrån =) va riktigt roligt faktiskt hehe sen satt vi på skolan och samman ställde svaren och hade en telefon intervju med ett ställe så vi fick en hel del gjort igår =) satt ända te klockan 16.

Idag är jag hemma på förmiddan ska inte träffaspå skolan förrän 14 för att vi ska hinna arbeta lite själva innan vi sammanställer det =) jag har vart ute och gått på moronen och sen har jag sutte och skrivit en del på arbetet ska försöka få ihop lite mer tänkte innan det är dags att dra sig, Idag på eftermiddan kommer Camilla hit =) ska bli jätte roligt har inte träffat henne sen vi jobba på eventet tror jag så det e ju ett tag sen så ska bli riktigt roligt synd bara att jag måste te skolan o att det blir ganska sent men men det kommer fler chanser vi ska i alla fall gå en runda på stan om vi hinner innan det stänger sen blir det förhoppningsvis bio =) vet interiktigt va vi ska se men nått finns det säkert ;)...

Har hänt en del störande saker oxå som jag inte riktigt kan förstå men men jag och Madde har löst det på bästa sätt och det känns riktigt bra nu för har ingen lust att dra te oslo längre :/... Så förhoppningsvis så blir det Jobb i Halden te sommarn =D

 Camilla =)

//Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0