ons 23 mars 2011

hellu =)

Jag vakna typ 9 sen gick jag ut på en morgon promenad på ca 40 min =) jätte härligt väder jag ÄLSKAR verkligen våren... gick till mariebergsskogen och nu hade jag inte vart där på ett tag så man såg verkligen vad det hade smält undan mkt, skridsko banan var tex en stor gräsplätt nu och vattnet hade tittat fram under isen i dammen och det var tre st glada änder där och simma i vattnet hehe...

Onsdag idag, har inga speciella planer för mej idag :/ jag måste i alla fall diska och städa sen måste jag nog gå ut en sväng igen för att det e så gott väder ska nog gå ner te stan och ta ut två nya lotter hehe :P sen senare ikväll ville Ecat att jag skulle följa me te bunkern men vi får se på det kanske kanske även om inte bunkern riktigt e mitt place så kan det va trevligt att träffa lite folk..

Jag är sååååååååååååååå sugen på att åka nån stans så jag håller tummarna att jag kan få en högvinst så jag kan åka nån stans på mini semester :P skulle vilja åka till london el paris över en weekend skulle vara super roligt...

 


//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0