Svaleskär

Shit vikken slappis dag detta har vart, blev typ rastlös en timme efter jag hade vart ute och gått imorse, låg i soffan och sappa mellan alla kanaler men det fanns ju inget att titta på så jag börja städa lite sen typ gjorde jag gympa pass me mej själv hoppa runt och gjorde armhävningar mm hehe men det blev me tråkigt så då klicka jag in på svtplay och hitta en serie som kanske kunde va nått svaleskär tyckte den va lite löjlig i början men sen blev jag fast så har sutte och kollat på 10 avsnitt nu hehe e två kvar men de hade inte gått på tv än.. så har sutte/låge och kollat på det sen kl12 typ haha :P..



Nu är Ellen på väg te Karlstad i alla fall så snart får man sällskap igen =)

//Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0