tors 17 mars 2011

God morgon

Jag har vart uppe ett tag och grejjat med arbetet och nu funderar jag på om jag ska gå en tur innan frulle för det har jag gjort hela veckan så varför skulle jag skippa det idag hehe :P..

Igår va en bra dag =) satt på uni igår från klockan 14-16 under de två timmarna fick vi välsigt mkt gjort så vi är faktiskt snart klara nu känns underbart eftersom jag åker hemhem i eftermiddag =D Efter uni så träffa jag Camilla nere i stan =) vi gick runt lite i affärer och kika sen fika vi på waynes och tjöta en hel del hehe fanns mkt att prata om eftersom det var så längesen vi träffades =). när affärerna stängde vid 19 så gick vi hemtill mej och fortsatte tjöta hehe sen blev det Glee och så köpte vi Pizza, hade riktigt mysigt.. först tänkte vi att vi skulle på bio men det fanns ingen film vi riktigt ville se sen så spara vi ju dem pengarna oxå =)
Hon åkte hem typ vid 22 sen var intejag uppe länge till innan jag la mig-

Idag har vi grupphandledning 13.15-15 sen efter det ska vi sitta och sätta ihop det sista (hoppas jag) i arbetet och 20.30 ikväll går min buss te Årjäng. om jag kommer me den tidigare gör jag det men det e inte säkert kan bli stressigt oxå.

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0